سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهید مسلم اسماعیلی

ملت ایران مدیون خون شهدا هستند ولی برخی مدیران انگار نمی دانند این میز ها و مقام ها ثمره چه هست!؟

مدیر تصویر

اشاعه فرهنگ شهادت کم از شهادت نیست

شهدا با نثار  بی ادعای خون خود ثابت کردند که زندگی دنیوی هیچ ارزشی ندارد اما برخی کل دنیای باقی و آخرت خود را به همین چند سال زندگی دنیوی فروخته اند و جوری گرفتار مال دنیا و ظواهر شده اند که گویی تا قیام قیامت باقی خواهند ماند در حالیکه نمیدانند حتی این فرزند و برادر و خواهر هم روزی میرسد که به هیچ کار نمی آید چه برسد به مال شما.

خواهر من حجاب تو ضمن رعایت و حفظ شما از نگاه های هرز و آلوده باعث ادای دین به خون شهدا خواهد بود و یکی از وصیت های شهدا حفظ حجاب به هر قیمتی است و شما اگر در هر شرایطی این حجاب را حفظ نمودی یعنی اینکه به وصیت شهید عمل کرده ای . نگویید این مجلس مثلا مال عروسی برادرم است یا فلان فردی است که با او رودربایستی دارید بلکه بگویید شهدا ناظر اعمال ما هستند .

مادام که به اوامر رهبر خویش عمل کنیم این تحریم ها پشیزی ارزش نخواهند داشت و فقط اوامر مولی ما است که میتواند ما را از این گردنه تاریخی به سلامت عبور دهد.

قوای 3 گانه فقط زمانی میتوانند حامی ملت باشند که باهم یکدل و فقط قصدشان خدمت به ملت و اطاعت از اوامر امام خامنه ای باشد.

جانباز اسماعیلی که خود برادر شهید و از جانبازان جنگ تحمیلی میباشد با توجه به وظیفه بزرگ و مهم قشر ارزشی جامعه در محافل بسیجیان بارها شرکت نموده و همیشه بنا به دستورات اکید فرماندهی کل قوا نسبت به تبیین ارزشها و خدمت به شهدا اقدام به بیان نقطه نظرات خویش نموده است که این مقاله چکیده ای از این سخنان میباشد.

در آینده مقالات دیگری از سلسله سخنرانیهای جانباز اسماعیلی را بروی سایت قرار خواهیم داد


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 11:31 عصر ] [ شهید مسلم اسماعیلی ]
درباره وبلاگ

شهید مسلم اسماعیلی
این وبلاگ در جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به یاد برادر شهیدم مسلم اسماعیلی قهرمان کاراته کشوری درج شده است
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 17019